So long nobody know's , then nobody can care

När jag såg dig ville jag vara med dig
När jag såg dig ville jag inte släppa blicken från dig
När jag såg dig fanns det ingen annan

Du försvann
Gjorde ditt misstag
Och jag gjorde mitt
Vi gled ifrån

Du tog kontakten och öppnade mina ögon
Jag hade en annan
Du övertalade mig
På ett underlikt sätt
Som jag inte riktigt förstår mig på hur du gjorde

Vi hittade varandra
Inga misstag är gjorda än
Och som sagorna säger
Lyckliga i alla sina dagar

Du fanns för mig hela tiden, jag är glad att du öppnade mina ögon , och fick mig att förstå hur mycket verkligen du betyder för mig. Jag frågade vad du ville mig... Men du fortsatte kämpa , och fick mig att förstå. Det har varit u för mig hela tiden. Som jag tänkt på hela nätterna , men inte vetat om...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0