kan inte sova ..

det är feta jobbigt.. kan inte sluta tänka på massa som har hänt mig på senaste tiden! kärlek, bråk, problem i tonåren :S  ALLT.. visst, jag har det inte ett fucking dugg dåligt, men inbillar mig så mycket..
Små flickor som bara tigger stryk skulle jag kunna slå utan problem.. Så skulle jag aldrig sagt förut! Så sa jag bara: det är omoget att slåss varför använda våld när man kan öppna munnen och snacka.. Men nu ? nej för fan..

Men vissa värkar ju inte fatta att man menar allvar även fast man skriker på den.. SHITT! får bara damp.. Och löften betyder inget.. nej nej om det inte betyder nåt för dig betyder det inget för mig..


Fuck vilken jobbig dag det där va asså.. men jag älskade den ändå!
*fanni älskar att foto*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0