I want you to be my shadow, so i can se you when i turn

Linn Nordgren ♥ Jasmine Brown

Jag träffade Jasmine igår , som jag inte träffats på... hunda år? ;o Känns det som i alla fall. Sjukt härligt , jag kan verkligen slappna av när jag är med dig gumman! Saknar oss och alla våra tiden...

Jaja, igår träffade jag henne i centrum typ klockan 21.00 ? Vi drog till Alby , det var inte tänkt att jag skulle bada.. Men men, så blev det ;) och jag sov hos henne sen (Y) Vi var bara uppe till 05.00 och bara snacka. Eftersom vi inte träffats på länge är det mycket att berätta.
Vi vaknade typ halv 2.. aa det gjorde vi ;)

Vi orkade inte fixa frukost så vi drog till Donken (Y) hihi ! Vill ni verkligen veta hur länge vi bara satt där och snackade? :o vi satt där i 6 timmar..! eller 5 kommer inte riktigt ihåg :P meeeen, ändå lång tid.

Vi drog sen till Tyresö Kyrka, vi luffade runt. Och jag tappade min mobil typ på ett geting bo!? Helt sjukt.. det tog två timmar för oss att få tillbaka den.. sjukt jobbigt -.- men men! SEN: vi båda blev stuckna :o


Alltid lika söt gumman :D


Hittade typ världens minsta groda ;o


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Hahaha vi är B.Ä.S.T

2010-07-21 @ 00:35:27
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0