Horoskåp stämmer.. det är läskigt

Jag läste mitt horoskåp, och det stämmer ganska bra, sen läste jag en kiles horoskåp *killen som jag gillar sjuktmycket* och det stämde läskigt bra ;o

Jaja, orkar inte skriva av, men det fast ett horoskåp för varje vecka.. Med typ smilisar :P jag ska skriva av det ;)

v. 23 Bra kärleks vibbar
v. 24 Trubbel
v. 25 Lyckovecka
v. 26 Hög flörtfaktor
v. 27 Helt okej
v. 28 Tur
v. 29 Du strålar extra mycket
v. 30 Kärlek!
v. 31 Katastrofvarning, panik
v. 32 Kärlek!
v. 33 Bra kärleksvibbar
v. 34 Katastrofvarning, panik
v. 35 Helt okej
v. 36 Bra kärleksvibbar
v. 37 Kärlek!

Dom veckorna som har varit, stämmer in sjukt bra! ;o hihi, sen kan jag förstå dom kommande, om det är så som jag tror ;)

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0