♥ En ängel ♥

Jag har tråk just nu.. Fanni och hennes mamma är nere vid vattnet för att titta till deras båt. Eftersom det regnar så über nycket så kan deras båt sjunka :o
scary
juste! igår natt, shiiitt vad det blixtrade och åskade.. jag låg typ heelt lonley och fanni sov. Men hennes mamma och pappa vaknade också tur det annars hade jag fan börjat böla xD hah

Men jag kommer typ inte komma hem :( eller jo om mamma hämtar mig xD men min mobil är död, och hittar inte en laddare -.-'

Jaja.. Ska väl återvända till min tråkighet ;)


Kommentarer
Postat av: paula <3

sv: tack! Jo han har läst de, men vi tar de på msn gumman <3 :)

2010-07-29 @ 19:11:24
URL: http://ppaulamoisiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0