chiiiill dag asså

jag sov hos Fanni, vi kom hem typ 11 :) och då gick vi till hennes gäst stuga.. Jag snackade i tele med
***** typ några timmar (a) Fett söt, träffade honom på grönan :$ Vaknade av att min mobil ringde kl 10 :s Fast somnade om direkt. Sen vaknade Fanni klockan 12.20 då vaknade jag också :) Sen skulle hon till grönan. Och Jag köpte en bikini och drog hem.. till min förvåning hade jag inga nycklar ;o. Så jag fick vänta i 1 och en halv timme tills mamma kom hem. Men jag hade ju en bikini, så solade och vilade lite i hammoken :D
nu ska jag gå ut igen ;) har musiken på högsta volym. haha mamma och pappa kommer få många klagomål från grannar ;) yeah yeah!


paparazzii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0