Varför ?

Jag vill inte ha någonting med dig att göra!? Kan du inte bara fatta. Du kommer tillbaka, vad jag än gör. Så fort jag blir glad, kommer du upp i mitt huvud. Du är som ett ont skrapsår som inte vill försvinna. Jag försöker sätta ett plåster ivägen. Men det går alltid sönder.
När jag mår dåligt, är det på grund av dig. Men du förstår inte att dina ord, är dom onda orden. Jag försöker låtsas som att du inte finns. Men hur ska det funka? Du är ju som sagt det där såret. Och snart har jag inga fler plåster.. Jag har försökt att överdriva. Men det funkar inte. Du finns alltid där. Med ditt skitsnack som bara är en massa lögner. Men alla tror ju tydligen på dig. Det är bara jag som har fattat att du är så jävla falsk man kan bli!? Är det meningen att du ska finnas i mitt liv för att jag ska lära mig något..? Eller är det jag som har valt fel? När ska jag få veta. Du förstör fan hela mitt liv. Och det kommer aldrig att försvinna.. Jag kan inte ignorera dig.. Jag kan inte prata med dig.. Jag kan inte göra någonting för att du ska försvinna. Det har börjat med ett skrapsår, men snart blir det säkert hela min kropp som är bruten.. Eller om jag väljer rätt, så kommer såret vara borta.. Föralltid!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0