Tycks?

Vad tycks om min nya header, och den lilla nya designen? Jag tycker om den.. Fast jag vill göra något mer.. Jag vill ha ännu mer svart, ingen aning om varför :P Men jaja. Det får vi fixa någon annan gång :)

Idag har jag inte gjort mycket.. Det var lite jobbigt i skolan idag. För det har hänt en grej med typ fyra olika killar. Inte något om otrohet eller något sånt :P Men asså.. Aja, kan verkligen inte förklara. Det ena är lite pinsamt och det andra får mig bara att må dåligt.. Och det tredje blir jag ledsen av :/ Sen det fjärde.. Det är bara asroligt. Men jobbigt att gå förbi honom xD

Asså jag fick aldrig ett svar? Ska jag fortsätta skriva dikter eller inte? Det är min blogg jag vet, men det är inte jag som läser :P ?

Vad gör jag just nu? Jo jag sitter och lyssna på asbra musik.. Och messar lite.. Jag kom precis hem också :)
Men jag tror att jag ska duscha nu. Ha det nice så hörs vi :) blöta kyssar eran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0