Torsdag !

Jaa.. Idag har det gått upp och ner med alla känslor. För jag gick fram till honom och skulle krama han. Men han bara vänder mig ryggen.. Hur ska jag kunna göra det bättre.. Sen så kommer han till mig bakifrån och kramar sönder mig..? Och ba: ska du vara sur nu? haha. Jag var ju tvungen att säga nej. Men jag va ju verkligen inte sur.. Sen börjar han med massa andra grejer :P. Men sen helt plötsligt ska han vara sur..?

Så när jag var på träningen, var jag jätteledsen för jag trodde att han bara skulle ge upp.. Men sen var jag tvungen att ringa och snacka med honom. Men jag ville inte... Tänkte ringa min mamma och fråga om hon kunde hämta mig, men jag råkade (a) ringa fel. Så jag snackade med han... Och bara av att höra hans röst får mig att le! Helt jävla sjukt. Jag har fan Fanny som vitne. Eller hur Fanny? Så fort han ba: Ja det är ******. Så log jag, fast jag inte hade snackat någonting på en hel timme...! Sick dude! Jaja, det löste sig och jag var kvar på träningen.

Nu ska jag duscha, pussis på er!


Scary

Kommentarer
Postat av: Fanni <33

haha aa jag är vittnet!! hahah jätte fin bild :)

c ya <3 :D

2010-01-21 @ 22:24:05
URL: http://alltidfanni.blogg.se/
Postat av: ellinor

jag tror nog visst att nån är "lite" kär? ;)<3

2010-01-22 @ 22:20:51
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0