Tack becka!

Postat av: becka om: Anonym
lägg upp det här på din blogg :)
Asså ni som är anonyma och skriver komentarer på linns blogg kan bara lägga ner !
om hon vill skriva dikter på sin blogg får hon väl göra det ?! det är hennes blogg !
och skriv inte typ usch till hennes FINA bilder, för alla vet att hon inte är USCH. så börja med skriv era namn och skriv inte taskiga saker! Linn ser bra ut så sluta håll på bara ? låt henne va tack :)


Hehe, tack så mycket älskling! Men jag sa ju faktiskt svara ärligt.. Men jaja nu släpper vi det :P

Idag har det varit första dagen i skolan efter jul lovet. Det var inte något speciellt tycker jag. Palla skriva om skolan? hahaha!

Åter igen! Vilka tycker att jag ska fortsätta skriva dikter? Svara ärligt, med namn tack!? haha. Våga stå upp för er själva? Vad är problemet?


Om man kollar på mina armar, så ser man att jag inte ätit riktig mat på två dagar :D:D nice bajs! Undra om jag ska fortsätta? :) blöta kyssar, eran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0