oj..

igår.. Var jag hemma hos Jasmine en liten srund efter att vi hade vaknat hos Rebecka. Men sen åkte jag hem. Inte mer med det xD.
Och jag somnade.. kring 12 halv 1. För vi kollade på tre filmer, mamma, jag, pappa och Julia. så det var kul kul. Men jag vaknade för en kvart sen!!! Jag känner mig stolt. För jag har sovit ca 12 och en halv timme. Och på två dagar har jag sovit 11 timmar sammanlagt! Visst är det bra? Plus att man blir typ tjock av att sova för lite.. eller om det var för mycket.. Jag kommer inte ihåg :p men skit samma :P.

Vad ska jag göra idag?
Jo.. Jag ska kanske träffa min kusin och dra till Hammarby backen och köra lite bräda. Sen kanske jag ska träffa hallan, Fanny och Saga. :)
Men jag har inte så mycket mer att säga. Förutom att önska er lycka till med det nya året ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0