Hemma

Jag är sjukt trött.. Och nu ska jag liksom sätta mig och göra någon jävla engelska läxa..? How is that going to work out?? Don´t know.. Aja. Jag får väl hitta på något som gör mig lite piggare.. Kanske äta gooodis? Få lite socker i sig är nog bra.. Eller? :P
Yeah yeah... Jag har precis kommit hem från en hel dag med Fanny. Vi har varit i Farsta. Jag shoppade en munkjacka, och lack tights. *nöjd som fan*
Men Efter det drog vi till centrum där vi träffade söta Jasmine och Ronja. Sen gick vi hem till Jasmine och Tommy och Gustav kom dit.. Nice :)

Jaja, jag måste käka nu. Puss på er! <3

P.s. Det kommer bilder sen :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

ahahha fett kul vi hade ikväll x)"



asså jag tänker på det dära hela tiden,, asså när jag ba " hej tommy" ahahahah och så missar han sin buss hahahahahahah! fan va kul ! kommer ALDRIG glömma det :P hahahahahaha!

2010-01-24 @ 20:24:10
URL: http://alltidfanni.blogg.se/
Postat av: Jasmine Cookie Brown

hahahahah garvar åt fannis komentar! Hahahaha fan vad roliga nu är haha

2010-01-25 @ 06:30:34
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0