hahahahaha

Jag kom på en grej nu.. En kille sa till en annan kille att jag hade fin rumpa idag.. Fast han sa det med slang ordet tushy. Och han visste inte att jag förstod vad han menade. Så här sa han

Killen- Eller hur har hon fin tushy? *så pekade han på mig*
Jag- hahahahha!
Killen- Du vet inte vad det är eller hur? *han blir lite generad*
Jag- haha, nejdå. Vad är det?? *jag ljuger, för det hade blivit så pinsamt för honom annars :) *
Killen- Tur! *Han kollar på den andra killen han snackade med och nickade.. hahahahahahhaa*

Kul kul. Jag känner mig så himla flummig just nu.. Men jag har ingen att flumma med :D:D:D hahahah!




Kommentarer
Postat av: Fanni<3

jo du har ju mig att flumma med :)

snackar flum flum i tele ;)

2010-01-30 @ 10:57:38
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0