Dåligt!

Det här kallar inte jag bra uppdatering!! :P Fy på mig :P
Men jag ska inte skriva så mycket. Mer än att jag älskar en person, mer än jag älskat någon annan på denna jord! Eller nej det var kanske att överdriva.. Men jag älskar den här killen mer än jag älskat någon annan kille på denna jord xD

Ni ska bara få lite bilder, sen ska jag dra och käka :D




HAHAHHAHA


Gangsta' #1


Min jättesköna kofta jag köpte på BikBok för 199:-


Min lärare passade på att sola lite på lektionen, för hon tyckte vi var så duktiga.. eller så var det för vi var så pratiga.. Kommer inte ihåg (a) :P


Outfit från i tisdags


Outfit idag :)


Lindas specialare ;)


xD


Today.. hade fett boring i skolan :P

Jävla vilken bild bomb det blev ;) xD



Kommentarer
Postat av: Fanni<3

hahahah najjsa bilder ;) bild nr 2 va ruuligast ;) <3

2010-01-29 @ 20:19:04
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0