Bad uppdate..

Jag har inte bloggat någonting idag.. Men jag ville bara säga att jag kommer förmodligen vara tillsammans med ***** I helgen. Jag älskar verkligen honom. Asså förut så kände jag att det skulle vara pinsamt att vara med killen själv. Men Inte med honom . Han känns så lätt, och snäll. Vi har inte träffats speciellt mycket. Och han är två år äldre. Fast och? Han säger att han älskar mig. Men han vill träffa mig lite mer. Och det är så himla skönt att äntligen inte tänka, utan bara göra!! Jag hoppas att folk läser det här. För det är ganska viktigt. Att man inte ska tycka saker är pinsamt eller jobbigt. Utan den man älskar ska man kunna vara med, utan att känna sig generad. Jag hoppas första kyssen kommer snart. Härligt!

Men nu tror jag att jag ska gå och duscha. Sitter och kollar på Otroligt het, det är ett pprogram på tv4. Det är så himla ruligt. Älskar sånt!


Kommentarer
Postat av: ellinor

wiihu ;) go for it linn :P

haha, har tävling på bloggen, spana gärna in den :)<3

2010-01-13 @ 21:56:22
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0