Awake and tired

Jag tror att jag håller på att bli sjuk.. För igår bråkade jag med *ni vet vem* och då skakade jag i hela kroppen..! För jag älskar honom. Och dom jag älskar klarar jag inte bara av att bråka med! Så när jag var på resturang med mamma och pappa, så skakade jag så mycket. Så jag kunde knappt äta. Inte kul. Så jag mådde ganska illa igår. Och speciellt när jag visste att det aldrig någonsin kommer att bli något! Och sen började jag tänka på vad som kommer hända på måndag... Kommer vi inte ens hälsa på varann? (!) "/ Så när jag kom hem tröst åt jag lite med ostbågar... Och då kändes det inte direkt bättre. Men sen får jag ett sms.. -.- *Från älsklingen* står det. Liksom då tänkte jag att det skulle vara värsta hat grejen. Men icke sa nicke! Det löste sig alltihop. Jag ska nog träffa honom imorgon eller någon annan dag! Jippie! :D:D Linn är lycklig igen.

Men nu ska jag käka lite frulle.
C ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0