Anonym:

Tack för alla "fina" komentarer? Jag förstår mig inte på folk som inte står vad som säger. skriver konstiga komenterer som dom bara kan hålla för sig själv. Och det värsta är att jag tror att det är samma person och att jag känner "dom/han/hon".
Så här skrev dom : Ussch! :O :S till den här bilden nere.. :



Och sen frågade jag ju om jag skulle fortsätta skriva dikter. Ja, dom svarade ärligt.. Men Anonymt? Vad är det för person som inte står för vad dom säger?
Så här stod det: Nej du ska  inte fortsätta skriva dikter.. Det är bara töntigt! Skriv vad du gör på dagarna och sånt.. Dikter.. ? :S

Aja, jag ska inte bry mig. Men jag fattar bara inte.
Nu ska jag kolla på film med Fanny och Saga. Ha det så bra babys!


Kommentarer
Postat av: becka

lägg upp det här på din blogg ;)



Asså ni som är anonyma och håller på och skriver kommentarer på linns blogg kan bara lägga ner !

om hon vill skriva dikter på sin blogg får hon väl göra det ?! det är hennes blogg !

och skriv inte typ usch till hennes FINA bilder, för alla vet att hon inte är USCH . så börja med skriv era namn och skriv inte taskiga saker! Linn ser bra ut så sluta håll på bara ? låt henne va tack :)

2010-01-07 @ 16:55:32
URL: http://barabeckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du va så jävla skabbig på den där bilden som jag kommenterade eeuuuw på :)

2010-01-08 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0