1/1

Jippie. Jag kan inte säga så mycket, för vi har lite brottom att käka frukost. Men.. Igår blev det inte alls så tråkigt. Jag hade fel! Först var jag med familjen sen åkte min brorsa och alla dom där. Sen så var jag lite med mamma och pappa. Sen ringde Jasmine och Rebecka. Då ville dom vara med mig. Men kände mig as taskig mot mina föräldrar. Men sen kom vi på en nice lösning. Dom gick hem till mig sen så firade vi 12 slaget. Sen var det inte meningen att jag skulle följa med dom hem till Rebecka. Men det blev så i alla fall. Det var i alla fall jätte trevligt och kul! Inte det bästa nyåret, men det var i alla fall topp två ;) (inte för att vara taskig!!)

Jaja, nu måste jag äta fukost! Puss på rumpan och ha en bra första dag på året.

Jag och becka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0