Torsdag.. "/

Hejsan :) Igår var jag väldigt ledsen för det hände en grej på träningen.. Men innan den hade jag min första träning på fotbollen :D Det var skit kul!
Sen idag.. Har jag blivit lite mulad och sånt, som vanligt alltså.. :P Men sen så träffade jag min syster och hennes kompis och satte mig på Espresso House och fikade :). Sen kom Fanni<3 Och jag och hon busade lite (a) Det är också som vanligt.. :P
Sen nu kommer det roliga.. Jag ska åka och kolla på hockey! :D Hiss för min del.. Men dissen för idag är nog att jag åker dit själv :P Men jaja, jag älskar att kolla på hockey så det ska nog bli ruligt i alla fall :D

Men nu ska jag nog hjälpa mamma lite med maten. Thing thing, hörs sen!




Älgen stod ivägen i går så jag kom försent till skolan (a) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0