Ont om ord

Det känns inte helt sant
Jag trodde det skulle vara förevigt
Men betydde jag ingenting för dig?
Tydligen inte...
Med dom ord du har uttryckt dig på
Känner jag att det är något fel
Hur kunde jag vara så dum?
Lita på dig?
Än en gång... lita på dig? Hru kunde jag vara så dum?

En lögn leder till en annan
Och för dig, var lögner som en drog.
Du visste inte när du skulle sluta..
Och du visste inte hur man riktigt skulle börja
Men du fick ut det på något sätt.
Och jag litade på dig...?
Hur kunde jag vara så dum?
Fan för dig. Jag trodde jag betydde mer...
Men tydligen inte

Älskade dig, men nu är du som bortblåst vind...
Förhoppningsvis
För jag vill inte ha med dig att göra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0