oj oj-.- Men ni måste läsa!!! hahahahah

Jag har inte hört av mig på länge. Men ni förstår inte hur dåligt jag har mått... Jaja, jag är på bra humör nu så jag orkar inte snacka om allt det där :)

Igår va jag ju med Fanny. Eller jaa, hon sov här från igår till idag. Vi hade så jävla kul!! hahahah! Först var vi med varandra innan träningen. Sen var vi grymma på träningen. Sen så var vi med varandra efter och vi duschade och tog det lugnt.
Sen ringer någon med dolt och ba: Ska ni komma eller?
Jag ba: What? Vem är det???
Sen svarar dom vilka det är och lite så. Det visar sig vara Tommy, Lukas och Dennis.. haha. Så vi åkte ganska långt med buss för att komma till dom. Sen flummade jag och Fanny. Och jag vill säga förlåt till Emil, Dennis bror. Han måste ha trott att jag va med någon handikappad eller nåt :P (Fanny) hahahahaha, nej förlåt Fanny, men det lät som att du va full...?
Men det roliga var att han hjälpte oss här kommer konversationen:
Emil- Hej...? Ska ni träffa Dennis och dom eller?
Jag- Jaa... men vi har alrig varit här så vi känner oss lite vilse ... *Fanny as garvar och ska gå upp för en snö kulle och ramlar ner med ansiktet rakt ner i snön* hahahahhahaha!!
Emil- aa, men vi bor där uppe *han pekar med sin hockey kluppa åt ett håll* Men jag miss förstod så jag gick åt helt fel håll och går upp för en annans tomt sen står jag vid dörren.. Och jag var såååå nära på att plinga. tills:
Emil- Nej men vi bor inte där!!! Vi bor där uppe! * han skrattar lite och pekar upp mot ett skit stort hus..*
Jag - Ahaaa! Förlåt :P Vad pinsamt. * vi börjar gå upp mo huset och lite så*

Sen kanske inte jag ska säga vad som hände :P hahaha. Skrik blev det i alla fall............ :P
Nej men nu ska jag nog sluta få er att skratta :P Jag ska ladda upp lite bilder tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Fanni <33

hahahaha ursäkta??



Du säger att jag va full??

Det var ju förfan du som gick till deras granne och va påväg att kancka på !! hahahahahah! gumman fan va jag garvade ! hahahah och garvar fortfarande :P hahahahahahahahahahh ! hahahahahah



Älskar dej mest! <3

2010-02-14 @ 19:17:41
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0