Ohh yeaah!

Jag vet jag vet! Jag byter designe eller header ganska ofta.. Men jag blir typ aldrig nöjd :P Men det här gången är jag ganska nöjd faktiskt :D Vad tycker ni då? :)

Ja.. just nu sitter jag och pratar med Fanny i tele.. Vi har snackat med varandra i typ 2 timmar nu :D
Men jag ska berätta en rolig grej!! Jag var på träning.. Sen så var min pappa lite sen när han skulle hämta mig och Fannys mamma med. Så vi gick till centrum så länge. Det är typ 3 steg bort i från våran gympa hall. Aa, och då går vi.. Sen så säger fanny ba: Där är Nathalie.. Jag ba: vem är Nathalie??
Jag har ju en kompis från åttan som heter det. Och hon kom hem ifrån Thailand i dag. Så jag ba: nej men hon kan ju inte vara här..
Så möts våra blickar skit långt bort :P Vi går typ 50 meter i från varandra.. Så springer vi typ mot varann och kramas typ i tre timmar!! Asså åh! Jag är så glad att du finns nathalie!! Har saknat dig så otroligt mycket.. Jag kan berätta allt för dig ! Fy lämna mig inte igen :p!
Det var riktiga hämska veckor! <3
jaja, nu ska jag sova älsklingar.. Hare så härligt!

Sötaste Nattis!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0