Länge sen...

Tjulululu... Jag har inte hört av mig på länge. Men det har hänt massa grejer! Usch usch, båda dåligt och bra.
Men jag ska i alla fall på träningen klockan 4 med nya fotbolls laget :) Sen ska jag på nästa träning som är dans :D. ÅHH! Jag måste bara säga en grej. Jag längtar så jävla mycket tills vi ska åka med skolan till Bjursås. För då ska jag åka bräda och det var så jävla länge sen! Sen ska jag ju vara med massa människor jag älskar och bryr mig om :). Men yeah yeah.. Nu måste jag dra. Hare gött babys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag viste inte att du gillade fotboll? ;P

2010-02-10 @ 14:53:35
Postat av: nicole

ofta du har skrivit dem ? dom är jätte bra. glöm inte ansöka till veckans blogg ;)

2010-02-10 @ 16:47:39
URL: http://alltidnicole.blogg.se/
Postat av: Linn

Vem är anonym?? Jag vill veta :D <3

2010-02-10 @ 21:10:34
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0