Fanni Finaste Burnert

Jag har precis kommit hem och så.. Men jag är med Fanni. Ville bara säga en sak:

Fanny, det började för inte så länge sen. Du kom in i mitt liv, och allt blev lättere.. Hur ska vi någonsin kunna skiljas åt?
Vi är med varandra hela jävla tiden. Fast vadå jävla? Den tiden med dig är underbar! Jag rättar mig: Hela den underbara tiden..
Det finns inget som kan göra oss till mindre vänner. Du är så himla vacker. Du är min syster och du vet det! Okej? Och jag är din syster. Och vi har riktig syskon kärlek, jag älskar dig! Det finns inte ord som beskriver hur jag känner när jag är med dig... :)

Puss på rumpan ska dra!

Kommentarer
Postat av: Fanni <33

Fan dig! nu sitter jag här helt tårögd!

Kan int ens beskriva hur jag känner just nu..<3

förutom att du är Undrebar <3 kommer alltid finnas hos dig oavsätt vad! <3 lämna mig aldrig! Det är bara dig som ja kan vara mig själv med.. Utan dig vore jag INGET! jag skulle fan int ens klara av en hel vecka utan dig <3 alla mina bästa minnen är dom jag delar med dig !



Linn du är en på miljonen! finns igen som kan mäta sig med dig.. Finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta !

älskar dig Linn Soulmate ;) <33333

2010-02-02 @ 20:53:55
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0