älskling

Varje dag varje natt
Jag vill se dig älskling, stanna vid min sida
Jag ska ner på min, på mina knän för dig
För din kärlek
Om du inte älskar mig, varför vill ni höja mitt hopp
Oavsett vad som händer, jag kan inte låta dig gå
Du har fel, jag vill inte såra dig
Jag vill vara hela världen för dig
Jag har inte den blekaste aning, varför är du inte snackar med mig
Jag försöker vara den perfekta tjejen, vill du mig alltid att vara
Jag är van vid dig, du är en del av mitt liv
Allt jag sa till dig älskling, jag har inget att dölja
Du är min lilla ängel, din min lilla stjärna ♥



Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

som vadå :/?

pojkväns problem maybe?

2010-12-02 @ 00:42:36
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: Zaid Al Jaderi

nej men gud jag förstår dig! :) undrade bara, hur ser din helg ut då? :D inte ska du vara hemma o deppa inte!

2010-12-03 @ 20:38:33
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0