tú eres mi felicidad

Sitter och myser med min kissemiss ;D Kollar lite i min spanska bok sådäraaa sen ska jag nog göra varm choklad nu! Härligt.
Paula och jag har börjat spela!? Fatta vad ballt. Kommer säkert bara spela en gång i veckan för att hålla mig uppd. men ändå! ;)
Aa, just nu ligger hon på lvl 6 och jag ligger på 7

Aja ni får ha det så jättebra. Bloggar säkert med en liten gullig dikt och kanske en låt? ;)


Juuust nu :D
Idag hade jag på mig en shit gullig grå stickad kofta. Och taights till det :)

Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

aw vad för slags bråk?

joda det är bra:)



Btw, checka in mitt inlägg, vore bra med ditt stöd, två kompisar till mig. dom är great! :D

2010-12-10 @ 00:56:41
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

är fanni burnert din bästavän?

2010-12-10 @ 17:02:42
Postat av: linn

nej :)

2010-12-11 @ 01:43:06
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0