Paula, jag vet att du kan


Du tänker på honom
Du vill ha honom
Du älskar honom

Gumman, jag har sagt att du kanske gör fel val. Du kanske bör ta någon närmare? Någon som finns varje sekund.
Men jag sa fel. Jag tänkte fel.
Du hade rätt. Han finns där, på andra sidan. Han finns där varje sekund. Varje vecka. Hela tiden.
Ni har pratat i över ett halvår varje dag. Ni har gått igenom så jävla mycket tillsammans. Ni har sätt varandras alla sidor. I alla lägen.
Ni älskar varandra på alla sätt och vis. Det går inte att förklara.
Jag ser mig själv som dig Paula. Och Alex som min sötrsta kälek. Jag gjorde misstaget att lämna honom. Jag sårade honom hela vägen in i hjärtat. Djupt in.
Jag vill inte att du gör samma sak. Visst, du kanske har sårad honom. Men han älskar dig för mycket för att släppa taget. Och du älskade honom för mycket för att säga till.
Ni älskar varandra. Det kan inte vara det svåraste att inse... Eller så kan det de.
Vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: Paula

<3

2010-12-28 @ 03:19:42
URL: http://ppaulamoisiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0