Dag 09 - Ett ögonblick utan mitt liv

Ojojoj.. Det finns rätt mycket att välja på. Ska man välja lyckligt eller sorligt ögonblick?
Svårt..

Jag tar ett lite bådeoch. Hoppas att ingen fattar (a)

I somras kanske tre veckor innan skolan började. Blev jag kär. Jag visste inte vad jag gjorde. Jag visste bara att det kändes så jävla rätt. Underbar känsla var det. Vi bor väldigt nära varandra. Så han bad mig komma över. Vad skulle jag svara? Vad skulle jag göra? Vad skulle hända? Brydde mig inte. Klockan var 03 på natten. Jag berättade för min syster och sa att jag skulle träffa den här killen. Hon blev glad för min skull, för hon vet exakt vem han är och vi har varit hemma hos dom förut. Vi känner hela familjen väldigt bra.
I alla fall. Så när jag kom dit kollade vi på film. Snackade om allt möjligt. Och allt möjligt hände. Känslan jag fick hade jag nog inte fått om det var en annan kille. Det var verkligen Han med stort H.
Jag kom hem vid 05 ungefär. Super lycklig.
Men saken är den, att det spred sig. Utan att någon av oss hade berättat för någon. Eller jo jag hade berättat för Fanni, och han hade berättat för en kompis. Men det är ju ändå normalt. Men vi började bråka.
Hemskt var det.
Men allting är löst nu, och han är den ängel jag lärde känna fortfarande ♥



Igår:


Just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0