Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek är nästan omöjligt att beskriva. Känslan och upplevelsen är olika för olika personer och kan variera från gång till gång som man blir kär.

För mig är kärlek helt underbart.

Men som ett exempel . Min familj, älskar jag och det kommer jag liksom aldrig sluta göra , oavsätt vad! Men som en kille , man kan faktiskt sluta älska någon .
Som tur har jag faktiskt aldrig sagt att jag älskar någon . Jo förresten , men det var på msn. Tar inte det seriöst. Och klart jag kan säga om nån ger mig en kaka " OMG jag älsakr dig " Menar jag det fullt ut? nee... Kanske just vid det tillfället :P men aa ni fattar.

Som sagt kärlek är en underbar känsla.

Hur märker jag att jag är kär?
Jag kan inte sluta tänka på personen. Kollar mobilen för man "kanske har fått ett sms från min älskling". Jag tror att alla som jag ser är HAN. Nästan alla låtar "påminner om honom". Pirriar i magen.
"SHIT JAG FICK ETT SMS, hoppas det är han". Allt såntdär märker man sååå lätt på en person. Och vad ska man göra om man är kär? Finns inte så mycket att göra åt saken. Gilla läget och älska känslan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0