Dag 04 - En viktig person

Simon Jordan

Hur vi lärde känna varandra är riktigt sjukt. Jag ska berätta föööör er!
En dag på sommarlovet, så skulle jag om min kompis dra till Grönan. Och vi hade varit där så många gånger och kollat på alla fjortisar och massa sånt där ;) Då tänkte vi att vi ville också testa och klä ut oss! Så vi blev värsta mega fjortisarna. Skit synd.. Men aja. Så jag skrev mitt nummer jättestort på armen. Och såklart får man ju meddelanden hela tiden från randoms nummer då. Men sen var det ett nummer. Som jag typ .. jag vet inte .. Fastnade för. I smset stod det "mjau". Jag ba shit.. okej :S Så kollade jag mig runt omkring men såg ingen det kunde vara. Sen messade vi lite under den dagen. Men vi hittade aldrig varandra. Jimmi hette killen.
Sen på kvällen. Snackade vi i tele heeela tiden. Under hur många dagar som helst. Sen nån gång är han med sin polare Simon. Så la vi till varandra på FB och massa sånt där, det vanliga. Och Simon, ville försöka haffa min kompis. Och Jimmi höll ju på med mig så aa ;)
Sen fick jag Simon msn och vi snackade som vanligt. Jag märkte direkt att han inte var som alla andra "/
Sjukt underbar :O
Och vi snackar foortfarande. Men det knasiga är att jag har aldrig träffat Jimmi. Bara Simon en gång :P.
Jaja.

Han har i alla fall betytt otroligt mycket för mig. klart finns det folk i min omgivning som kanske betyder mer asså ni fattar. Men den här killen asså.. Han behandlade mig som jag inte borde bli behandlad. Han kallade mig dom vackraste orden. Sa att jag var en fallen ängel.
D.Ö.R
Jag har berättat hela mitt liv för honom. (nästan.) Han vet exakt hur jag är och vem jag är. Låter sjukt eftersom vi aldrig träffas. Men så är det :)

TACK SIMON !


Jimmi med brillorna , och Simon i randig tröja ;D


Något i den stilen såg jag ut ;) fast med Canada byxor x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det idomin eller brunkräm på läpparna? :P du är jätte söt där ! just nu också :D

2010-12-09 @ 18:07:23
Postat av: Linn

haha det är typ idomin :P ingen aning :D

MEN Ha - Ha !

INTE SÖT :P

2010-12-09 @ 18:47:20
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0