Dag 03 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar är mitt allt!
Det är dom som har gjort mig till den jag är, det är dom som alltid finns för mig och alltid ställer upp.
Såklaaart älskar jag mina föräldrar.

Mamma -
Hon är för det mästa alltid glad, stöttande, uppriktig och har ett varmt hjärta. En riktigt härlig mamma helt enkelt!
Klart att hon inte är perfekt. Alla har vi våra nackdelar. Hennes är nog att hon är för snäll. Och när hon egentligen borde blivit arg, blir hon arg nmär det gått 15 minuter till. Hon lackar i slutet alltså. Haha.



Pappa -
Väldens omtänksammaste människa! Asså han behandlar mig verkligen som en prinsessa. Fast mest när det bara är han och jag, möjligtvis om syster är med. Men annars får mamma all uppmärksamhet. Tror han vill visa sig lite matcho inför mamma. För alltid när hon är med så frågar han om jag har koll på skolan, äter ordentligt, tränar hyffsat mm. Och ska gå in på massa grejer, sen i slutet blir både jag och han arga.
Det är oftast jag och han som bråkar in the family. Eller nee.. Det är syster och pappa :P men det är pappa jag bråkar mest med. Eller tjaffsar med iaf. Men jag älskar honom ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0