Dag 02 - Min största kärlek

Hm. Jag har nog aldrig varit med om en största största kärlek. Eller jo. När jag inte kunnat sluta tänka på nåt annat. Och som att jag skulle dö om vi lämnade varandra. Och jag kunde inte sluta kolla på honom. Men jag tror att jag är för liten för att ha upplevt min största kärlek. Jag är en väldigt kärleks person eller vad man ska säga. Jag älskar att vara kär. Men jag har aldrig sagt att jag älskar någon face2face. Så jag kan nog inte säga någon speciell. Men jag tror att den jag hittils har saknat mest och typ gjorde ett misstag med var nog Pontus Palmborg.

 

Han och jag gick i samma skola. Han är 94a. Men jag la aldrig riktigt märke till honom i hans klass. Vet inte varför. Men sen skulle vi ha simning en dag i skolan. Och han höll i våran lektion. Och jag var inte med på den lektionen. Men sen när jag kom hem, så la jag till honom på FB. Och han var inloggad. Då frågade han mig varför jag inte var med på simningen. Sen blev det att vi snackade mer och mer. Vi hälsade i skolan. Sen en dag när jag kramade honom så kysstes vi. Och vi blev dö kära. Och det hade kanske bara gått en vecka. Men vi är gjorda för varandra det vet jag.
Det känns ju lite knasigt att jag skiver om honom när jag gillar en annan. Och jag har kommit över Pontus. Men jag är stolt över att jag fick lära känna en sån underbar person.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0