Tja fan long time ago

Länge sen asså.. Men jag är hemma hos Fanni just nu. Hon sover och jag är glaaad, vettefan varför men mår fett bra :) Bara jävligt trött.
Haha, jag sov i mjukis, långarmad, strumpor och tjocktröja ;o För vet ni hur jävla kallt det var igår eller !? Vi träffade Julia Baumfelder och Julia Hansson. Så vi drog runt lite snackade, träffade Pattis, Nathalie, Mandi, Chama, Valli m.m Så satt vi på "värmetrappan" och värmde ruuuuumpaaaahn ;)
Det var kuuul.
Sen drog vi och kollade buss hem till Fanni. Och sen åkte vi med 75an till strand för att träffa Nån Emil och hans kompis. Jag och fanni har aldrig träffat dom men men (Y)

Precis innan dom kom, så spydde Julia H :( Fett synd tyckte jeeeettesynd om henne faaan :P
Men Emil tog hand om henne xD

SEN KOMMER VI TILL DET JOBBIGA -.- Klockan blev för mycket så om vi drog hem till mig skulle mina päron lacka. Och om vi drog till Fanni skulle dom också lacka, för vi sa att vi skulle sova hos Julia H. Men sen fick vi inte det..
Så jag ringde Danne (a) och frågade var han var och lite så. För vi vaaar preeeecis vid hans hus. Men han va hemma hos Ralle, men så snäll som han är så kom han till oss och var med oss. Men vi kunde inte sova där :(

Liiite jobbig situation vi var i asså.. Det var kallt och alla stod och hackade tänder -.- Men sen tog vi ett beslut att dra hem till Fanni "/ och det gick så bra så, hon fick ljuga lite för sin mamma och jag förklarade allt :)

Perfaaa (Y)
Sen fick jag låna Dannes tröja också gullegris han vadå ;)


gammal (a)

Kommentarer
Postat av: Simon

Gammal men såååå fin <33

2010-08-28 @ 12:23:47
Postat av: Runa

Fett söt bild :) <33

2010-08-31 @ 21:30:37
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0