Sjuk, härligt (Y)

kolla igår, då blev jag ju typ sjuk på riktigt. Och idag mådde jag liiite bättre än igår. Fast höll på att spy imorse :s men men. Åkte och träffade fanni , jesper och tommy. Vi lodade runt lite. Sen typ träffade vi jonas, adde och kevin. Haha vi drog till krusboda. Och sen skulle jonas och dom stanna och vi skulle dra. Men dom kidnappade typ mig, så jag dissade dom andra och var med Jonas , Adde , Kevin och Heggis (Y) haha.

Vi hade kuuul !
Men nu sitter jag inne på Skype och har kul.


Denna fiiiina varelse (a) ska Simon åka och kolla på imorrn. Höhö, jag ska få åka på den nån dag (Y) och jag vill hjälpa till att sprejja den ;) hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0