Simon Jordan

Helt seriöst.. Du får mig alltid att må bra, du är som en manlig verition av mig. Du förstår exakt hur jag känner och du vet exakt vad du ska säga.
Jag mådde dåligt, men du hade ingen aning om det. Så får jag ett sms, helt random, där det står:
Du måste få veta en sak jag har tänkt på. För mig spelar det ingen roll hur du ser ut. För din insida är den finaste jag sätt på länge. Du är en ängel <33

Hur jävla härligt var inte det att höra? ;O
Asså idag, på träningen förstår jag inte vad som hände. Men jag satt och var där först av alla. Så ringde jag Fanni för att höra hur hon mådde. Så snackade hon med mig om en grej, som jag redan hade hört. Men jag satt med en väldigt speciell tröja på mig, och bara luktade på den.. Den fick mig att må bra för den påminde om *****
Och det var ***** Vi snackade om. Men jag visste redan allt det hon berättade. Sen var det inget mer med det. Men jag började känna mig mer och mer ensam. Förstår inte. Sen på träningen trodde jag inte att någon skulle märka att jag mådde dåligt, utan att alla skulle gå på att jag bara var trött. Men mina tränare och flera gymnaster kom fram till mig och undrade hur jag mådde och frågade vad som hade hänt. Asså det har ju inte riktigt hänt nåt. Men jag började gråta ..... ? Visst ingen såg, för jag gick in i redskaps rummet.. Men jag kände mig så jävla patetisk! Förtod ingenting. Sen messade jag mamma, och sa att hon skulle hämta mig. Då kom hon och farmor. Och allt var bra. Sen kommer jag hem. Och börjar böla.. ? Asså nånting är det med mig som inte stämmer.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0