Shit ..

Kom precis hem från Pontus Persson. Klockan är altså 3 på natten (Y) bra jobbar lilla flicka -.-
Men faaaan vad kul vi hade! Lihammar ringde mig vid 21.00 ungefär. Och ba: är du hemma? Jag kommer och hämtar dig, du ska med till persson. Vi kommer ha askul med dig. Det är brudar här också, så du får vänner.

Efter typ en halvtimmes övertalning sa jag Ja okejdå.. Och mamma och pappa var hos våra grannar, och skulle dricka och hålla på. Så det var tummen upp på det asså! haha.
Så lihammar kom och hämtade mig på Mattis moppe xD Och vi drog till Persson. När jag kommer dit säger han dock: Inga brudar är här. Men du kommer ha kul ändå! Så jag var ensam tjej med Persson, hans bror, Lihammar, Malmqvist, Mattis och victor södergren. Men shit va dom blev f**** Fyfan va kul det var!
Och sen hände det massvis med grejjs, som jag inte vill lägga ut här. Men jag vill bara säga att jag var NYKTER! (a)

PUSS

P.S tyvääääärr, så tog jag absolut inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0