Ronja Romina Rashtak

Jag har inte mycket att säga bara att om allting är som jag tror så har ni äggat Tommys hus..?
Du skriver på din blogg att du och Diana Stjärna Rasol är redo för ett uppdrag , och ni är utklädda till påskkärringar? Om jag har rätt , så har Påskkärringar och ägg nånting att göra med varandra.. Har jag rätt?
Hans mamma hittar sedan dagen efter, ägg över typ hela huset.. Och ett äggskal där det står Tommy på? Lite busted säger jag bara.

Du har ljugit för nån av mig eller Jasmine Brown om ett fucking halsband? Antingen ljuger du för Jasmine och säger att du har köpt det till Tommy. Eller så ljuger du rätt upp i mitt face om att Jasmine har hittat på det? Jag vill bara höra sanningen , och det ända sättet verkar ju fan vara det här..? Det är det ända jag har kvar :)
Visst inte speciellt moget att skriva så att alla i hela Tyresö kan läsa.. Men vet du vad? Jag bryr mig inte ett piss, för ingen kan vara så omogen som du, och ägga nåns hus, eller ljuga rätt upp i mitt fucking ansikte!?

Jaja, hare gött!  ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

jag är verkligen känd, mitt namn står överallt. Hejsan linn, eh ja först. Hurfan kan du sitta och påstå att vi äggar någon hus? Kan inte prata med dig för du vet inte så mycket om mig och så. Men alla vet att jag försöker/har lyckats med att lägga ner med tommmy. Varför skulle jag då gå och tigga en massa bråk genom att gå och ägga? Ja vi var utklädda, kallas humor. För man är utklädd så måste man ha äggat? Och btw, vi var inte utklädda till påskkärringar, vi var muslimska kvinnor HAHA,eller vadfan man ska kalla det. slöja,toffla ah man måste vara blatte för att fatta grejen!. vadå påskkärring? Du känner varken mig eller ronja så du kan nt sitta och påstå att vi är omogna. Ska komma från rätt mun när du inte vågar ta allt irl utan skriver allt på bloggen? du är ju inte så värst mogen du heller du.. Och detdär med halsbandet är bara en grovt töntig skitgrej som ni tjaffsar om eller vad ni gör. Har hört allt om det är bara sjukt töntig grej alltså. Förresten, Ronja är inte en sån som ljuger. Fast om du ljuger henne rakt upp i ansiktet har hon också rätt att göra det mot dig, man behandlar väl folk som man vill bli behandlad. Och för att svara på din fråga angående om du hade "rätt" nej du har inte rätt någonstans med dethär inlägget. HARE GÖTT FÖRFAN!

2010-08-02 @ 00:39:21
URL: http://dianarasool.blogg.se/
Postat av: ronja

omogen snorunge linn. hahaha läs PÅ FACEBOOK OCH SVARA DÅ, eller är du för feg? :S

2010-08-02 @ 00:55:33
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: milli

HAHAHAHHAHAHA omg, fan va patetiskt.

2010-08-02 @ 01:58:08
URL: http://baralollouw.blogg.se/
Postat av: johanna

skämtar du med mig? HÖR JAG ELLER LÄSER ATT DU SKRIVER ETT SKIT TILL OM RONJA KOMMER JAG BOKSTAVLIGEN ÅKA TILL TYRESÖ OCH TRYCKA UPP MIN FOT I DIN FEJJA :S DIN LILLA SNORUNGE SLUTA LEK STOR NÄR DU ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA LITEN DIN FITTA. eTT ORD TILL OCH JAG SÖKER UPP DIG.

2010-08-02 @ 02:02:25
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: Jasmine Cookie Brown

MEN HÅLL KÄFTEN JÄVLA FITTOR. ALLIHOP.

JOHANNA - LÄGG DIG FÖR FAN INTE I DET HÄR.

MILLI - JA JÄVLIGT PATETISKT ALLTING ÄR.

RONJA - DU ÄR INTE HELT REN NÄR DET GÄLLER ATT VARA MOGEN I DET HÄR BRÅKET.

DIANA - HAR INGET ATT SÄGA.

2010-08-08 @ 04:42:30
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0