Måste läsas för att få en liten gnutta av hur jag känner !?

Jag vet vad vissa kanske tycker och tänker om mig. Jag vet att jag kan få folk att tänka att jag kanske leker eller försöker spela ball. - MEN jag vill att ni ska veta att vem fan ska jag leka? När jag älskar att leva livet och vara mig själv. Och spela ball.. Nje :P Fast vem vill inte vara coooool liksom, men leka nej nej.

Player?- Nej. Det är något jag hatar. ingen vet hur mina killar och mina känslor är. INGEN! jag vågar fan inte ens berätta det för min egen "syster" (fanni) För att alla tar allting på fel sätt. Och på nåt sätt kommer allting ut. Dom senaste sakerna som har hänt mig, håller jag inne. Visst, jag tycker om kärlek.. Jag älskar att vara kär. Men det är för att det händer mig så få gånger att jag blir riktigt kär ! I mitt liv, har jag älskat en ända person. Och jag vet folk som är mycket värre.
Sprida rykten om mig? - Det är bara onödigt skit. Ni får tycka vad ni vill om mig. MEN att "ni" *DU* ska springa runt och garva åt dig själv för du tycker det är så jävla kul att få se mig må dåligt. Pga att du säger ; Hon får nya killar varje timme. Asså jag vet inte riktigt... Men jag har inte det ! Människa till människor, JAG HATAR ATT LEKA MED ANDRAS KÄNSLOR! Det är det nästan det värsta man kan göra angående kärlek. Och att jag snackar med andra killar kanske skriver Hej, hur är det nu för tiden? :) Som en tjej kompis ;S Jag triv bättre med killar, har flera killkompisar. Tycker det är skönare. Men plötsligt ska man bli straffad för det också. Och bli stämplad som *i tjejers fall* Slampa, Hora och kanske ibland player, och typ Heart Breaker. Har jag krossat någons hjärta? Nej? Eller jo, men det var för både hans och mitt bästa. Jag krossade mitt eget, genom att säga: jag kommer älska dig föralltid, men det kommer inte funka.. ? Det är den ända jag älskat. Han heter Pontus. Något problem med det? Visst, jag har kysst en kille utan att ha blivit tillsammans. Och anledningen till att jag gjorde slut med Gurra, var för jag hörde att han inte ens tyckte om mig, utan playade mig? Vem fan hade inte gjort slut ;O
Jag blir bara såååå lack. Hur kan man döma så fort av att höra det från nån annan? Och när en kille kommer fram till mig och säger: Hur gåre med den killen, eller nej juste, det var den.. Eller nej vänta det var ju den ändra! haha. oj lite rörigt.
Man ba : hmm ? vart vill du komma? alla dom där är mina komipsar? problem? Tack.
Asså.. Hur kan man?
mitt tips till er är, fråga den det snackas om .. Var snäll och dömm inte! Tro inte på allt som snackas runt.

Jag just nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0