Let's fall in love, thats all i want

Just nu, sitter jag och degar. Har blivit sjuk "/ Men jag vill ta en alvedon och sen dra någonstans, känner inte riktigt för att vara med familjen idag. Vill göra nåt helt galet och vill inte bry mig om någonting annat än mig själv. Haha, känns skönt :) Bara för en dag liksom.
Sen tare lugnt igen.

Så jag ska nog dra till min träning och typ bara kolla. för jag har så sjukt ont i hela kroppen. har absolut inte aning om vad jag ska göra sen. Fanni ska träffa tommy ... Och det ska jag inte göra xD men jag hoppas på att träffa ***** :)
Haha, kanske slaggar ;) ;) ;) fast jag mår inte så bra så det blir nog inget "/

Jaja pusssss


Hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0