Julia and Julia and Fanni jao

Haha, jag har precis kommit hem från att vara med Julia och Julia. Och sen en liten sväng med Fanni :)
Jag slutade skolan typ 15.10 sista lektion syslöjd -.- hahahah så jävla kul att mobba Anika , våran lärare. Hon är sjukt störd :P

Men sen gick jag med jullanpullar Hansson och Fanni till centrum och mötte typ Tommy och alla. Sen träffade Vi Julia B. Fanni drog med Tommy och jag , julia och julia drog till strand. Då mötte vi Danne och Ralle typ xD söta grabbar det där asså ;)

Vi busade runt lite, Sen var det bara jag och hansson kvar. Så vi gick och köpte ett paket glass medans vi väntade på min buss. HAHA! hon träffade en 98a på bussen, som hon sen följde med hem ;o sköööön tjej asså! :P hahaha, hoppas det gick bra för henne ;)


Jag julia och Julia idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0