Hollllaaaa

Hejsan alla snyggingar.
Igår kom fanni till mig och sov här. Det hade hänt lite grejer .. så "/ Men mitt i natten vaknade jag av att jag mådde as illa :( men men. Och fanni har varit sjuk aslänge. Jag bestämde mig för att stanna hemma. Och hon skulle åka hem.. Men vi somnade om och nu har vi käkat frukost och hon är fortf kvar xD Men hon ska hem snart :)
Det jobbiga äääär, att jag måste ändå till skolan, för att hämta en leighets ansökan -.- Så dom kommer fråga ut mig.. Men jag funderar på att gå till skolan när "vi" *dom* har fotbollstunering nere på vallen. Då är inte min lärare där (Y). För han skulle aldrig tro mig -.-

Jaja, jag tror att jag ska åka dit snaaaart. Men vi höööres ;)


bild brist "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0