Hej du är snygg, ska vi träffas nån dag ?

Hur reagerar man liksom om nån säger så till en .. ? Funkar inte riktigt så grabbar ;) tyvärr.
Fast alla är inte så menmen, jag fallar för lätt. Och har svårt att klättra upp igen.. Inte bra av mig.
Men som sagt, nu är det slut med sånt ! jag är singel , låt mig vara det :)

Det blev ingenting idag.. Min mamma ringde mig och ba:
-DU ÄR JU SJUK?
ehm jaa ? men jag vill inte sitta hemma hela dagen, vill komma ut.
-Jag vill att du stannar hemma.

Ahapp ? Så fick man stanna hemma som en handikappad och ha tråkigt. Menmen, nu ska jag nog fortsätta med att ha tråkigt, puuuuuss


Kommentarer
Postat av: roger pontare

vafan ere för stil att kalla mej för du :O

2010-08-20 @ 02:08:57
URL: http://pontare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0