Fan va kul det var

Igår vare ju the voice, shitt vad jag dansade :D
Fan va kul det var ! Det var sjukt bra musiiik !
Det som va jävligt olyckat va att min mobil blev baxad.. Men jag bryr mig inte så mycket, det var jukt kul :)
Haha, många skratt och ett ragg ;o eller flera men en jag dansade sjukt mycket med.. Gosh han va kåt i guess ;) Sen var det små killar kanske ett år yngre en oss men jävlligt små och korta.. Han va typ till mina bröst. Jag stod bakom dom.

Han- vill du komma längre fram?
Jag- haha ah visst
Han- Du kan gå framför oss

Sen fattade jag att som skulle stå oh jucka bakom mig xD hahah! Så jävla skrattretande.
Jaja, kul vare i alla fall :)

Har tyvärr inga bilder alls ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0