Brustet hjärta..

Jag har inte känt mig så ensam på länge. När jag gjorde mitt beslut och lämnade dig för en annan, kände jag att det var så rätt.. Det skulle bli lätt! Hur fan kunde jag vara så dum? Jag är envis, ja. Men jag trodde faktiskt att den här gången skulle vara rätt. Men, att träffas och göra det vi gjorde. Och sen inte höra av sig. Det är så fittigt det kan bli. Jag känner mig så jävla blåst! Jag trodde på allt du sa. Jag trodde du var bättre en min älskling. Jag gjorde allt för att få dig. Och nu har jag förstört allt, jag har gått miste om allt jag hade. allt gick bara i småbitar. Jag saknar er båda. Vad är min lösning? Skita i er båda? Försöka mer? Ge igen? Troligen inget av det.. Jag försöker laga mitt brustna hjärta. Men, du fanns där. så det är bara trasiga bitar av dig.. Vill inte ha dig där igen.. Eller vill jag?

Jag vet inte vad jag vill längre. Allt står still. Men jag vet att jag känner starka känslor för DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0