STÖTEN

TJÄÄÄNNA :D

Jag drar till Sälen / Stöten om en timme. Fanny har inte kommit än, men hon kommer väl om en halv timme eller nåt sånt. Sen är det en bilresa (7-6 timmar lång -.-) som gäller.
Jag ville bara säga det.. Och vi har kanske kanske internet med oss.. Ingen annig. Men jaja. Sen ville jag säga, att jag har ett förhållande med en sötiiis :D Det kom väldigt plötsligt, men jag har känt "kärlkesvibbar" för honom ett tag. Och sen bara kom det. Vi bestämmde oss liksom :P Det är synd att vi inte känner varandra sådär 100% bra, men det kommer bli bra i alla fall. Han är den första jag kommer träffa när vi kommer hem ;) (ta inte illa upp någon annan:P )
Men men.. MUUUU haha, nu ska jag packa det sista (host, gkodis,host!! ) haha, och käka frulle ;) hihi.

Puss och kram Skummbanan!


Puss på dig Fanni, jag ska ta hand om dig på gamla dar ;) hahahhaha

♥♥
Älskar dig .. :) N.A+L.N

Kommentarer
Postat av: anonym

vad står n.a för??

2010-04-06 @ 15:37:51
Postat av: Linn

Skriv ditt namn nästa gång så ska du se att du får svar ;) haha

2010-04-07 @ 19:40:31
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0