Saknad

Jag har saknat många.. Men jag tror inte att jag har saknat någon så här mycket som jag saknat dig ! Du betyder mycket för mig och kommer alltid att göra det. Alla kanske inte älskar dig, och alla älskar inte mig.. Men jag vet att vi kommer älska varandra föralltid! 

När du tog "farväl" av mig: ;)

Älskar dig stora syster.
Jag vet, vissa tycker det är töntigt.. Men jag har aldrig hittat någon som betyder så mycket för mig.. Och är tjej ;) hahah ! Vi har exakt samma humor, vi tänker exakt lika dant. Men oftast dom som tycker det är töntigt.. Ni har inte hittat den lyckan som jag har ! Så suck on that.. hahah! Nej men vi är exakta.. Vi är syskon .. :) <333

Kommentarer
Postat av: Fanny<33333

aw älskarey bebbi sis, du o ja föralltid <3



2010-04-23 @ 19:53:35
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0