Jag har tråkigt :P <3

Jag sitter här med farfar och han ingenting att göra :o haha. Han är inte så pratglad om man säger så .. Men jaja, jag tänkte bara berätta att jag ska peirca mig :D :D det är jättesvårt att förklara :P  men kan visa sen när jag gjort det i alla fall. Jag ska ta när jag fyller år. Och det är 8 juni :D Så jag kommer ha den på skolavslutningen najs bajs säger jag bara :D

haha, men jag tänkte bara säga att alla som kommenterar Fannis blogg. Ge er ! Vadå att hon drar på sig rykten , vafan.. Och att hon drar på "lilla söta linn" med i det. Som dom säger. Liksom vafan har ni med det att göra? Om ni nu verkligen måsta säga det, säg det face to face. På facebook eller nåt så man ser vem du är. Om du bara läser henne blogg så kan ni inte känna henne tillräckligt bra för att säga sånt. 
Åh blir så arg ! :P haha <33
 

jajaja. Nu ska jag kolla lite peircing ställen :D


Jag och linda idag i skolan :D


Och samma fast med lilla linnéa med ;) ahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0