Ängel

Mina ord blir babbel, men mina känslor är äkta för dig. Snälla, det ända jag vill är att ha dig nära. Jag skiter i vad andra tycker och tänker. Du förstår mig, och jag gillar dig som fan. Vill inte säga det till dig för att skrämma bort dig. För dig vill jag inte svabbla bort som jag gjort med alla andra.  När jag trodde jag var ensam föralltid, kom du som en ängel .. Du är min ängel i mina tankar. Vill veta vad jag är i dina tankar, om jag är en playad korkad brud du bara plockat eller om jag betyder nåt för dig..♥ ♥

När du ler blir jag varm, och du är den jag vill vara med. Gillar dig precis som du är, och jag kan säga flera gånger om, att jag gillar dig som fan. Men ingen kommer nånsin fatta. Du är som en räddare i nöden som jag bara hade tänkt att du kan ju funka så länge. Men med tiden blev du så mycket mer i mitt huvud. Jag skulle aldrig tveka på att kunna säga jag älskar dig.. Det är stora ord.. Och dom vill jag ge dig ! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0