Åh får damp

Asså.. Så fort man tror att man börjar gilla nån, och den gillar en. Blir allt fel. Och jag blir själv kvar och snackar med ett jävla fyllo i tele?
Bara Fanny fattar vad jag menar. Asså vi hade fett kul igår.
Men jag blev sårad också.. Asså inte lika sårad som jag har blivit. Men lite besviken, för jag är så dålig på att läsa folk.
Jag kommer väl få vara ful och tjock och ensam (!) hela livet .. :P haha.
Jaja, sånt är livet liksom ? Jag är inte 60 bast heller. Så jag har ett tag på mig, men blir så lack ! Ändå..

Yeah yeah. Just nu sitter jag och kollar på Jersy Shore på MTV! :D
Fett bra !

Men jag vet inte vad jag ska göra.. har inte haft lust att blogga på fett länge.. men det kommer väl sen när skolan börjar igen ;) (imorgon)
Så det får vi hoppas på. men nu ska jag nog dra och ha tråkigt (;S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0