Svar på era frågor :)

1) Av: Sosso
Vilken färg skulle du helst vilja ha på dina ögon av dom här: (om du var tvungen att välja) lila, röda, helsvarta, helvita eller randiga?? ^^

Svar: Asså det var en ganska svår fråga, jag gillar min färg :P Men om jag var tvungen.. Skulle jag nog välja lila. För röda är lite läskigt. Och randiga är helt stört.. Men ändå ganska coolt :P. Och både svarta och vita är läskigt :P Då kan man aldrig "alla för vackra ögon" om ni fattar vad jag menar ;).

2) Av: Ellinor
1.Vad är du nöjdast med dig själv?
2.Vad är det viktigaste din kille ska ha?
3.Vilken tid går du upp på vardagar?
4.Vilken tid går du och lägger dig på vardagar? (när det inte är lov)
5.Vad tycker du om din söta kompis Ellinor? ;)
Svar: 1. Jag är nog nöjdast med mina ben om jag ska vara ärlig.. Eller som dom var förut i alla fall. Smala och.. långa :)
2. Min kille ska ha en fin personlighet och vackra ögon som jag kan drömma mig in i. Och såklart hellst magrutor:D (me like :D )
3. Det är olika på när jag börjar. Men kring 7-8. Och när det är lov så kanske.. 11 :)
4. halv 11.
5. Jag tycker hon är en underbar människa :D <33

3) Av: Fanni<33
Vem skulle du välja att leva med? Sean banan eller Marcolio?
Svar: hah! Jaadu.. Jag har ingen aning. Eller Sean banan är rolig, och han ser inte direkt dålig ut. Så jag tror jag väljer honom ;)

Tack så jätte mycket för alla era roliga frågor. Men om ni har något mer att fråga. Så är det bara att göra det. Jag gör allt för mina små söta läsare :D <33 Nu ska jag fira jul. Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Fanni <33

bra val :D skulle åka ha valt bananen :P hahah!

2009-12-24 @ 14:40:09
URL: http://alltidfanni.blogg.se/
Postat av: Rebecka

tack gumman ! <3

2009-12-24 @ 15:11:46
URL: http://barabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0